Omezení nabídky:
nejvyšším počtem účastnických CP na něž se vztahuje,
dobou závaznosti – nesmí být než 4 a než 10 týdnů od zveřejnění v tisku.
Obsah nabídky:
– identifikace navrhovatele,
– označení účastnických CP, o něž jde,
– cenu za jeden účastnický CP, metody, jakými byla určena,
– dobu závaznosti nabídky atd.
Odvolání / změna nabídky – jen tehdy, když je tato možnost v ní uvedena // jen ze závažných důvodů pouze do doby, než navrhovatel obdrží první oznámení o přijetí nabídky.
Sml. se na zákl. nabídky uzavírá:
na veřej. trhu – dle pravidel organizátora,
mimo veřej. trh.
Informování cílové a.s. o rozhodnutí učinit nabídku (viz výše „Předpoklady“) – členové představenstva a DR musí poté, co seznámili se záměrem nabídky:
– až do uveřejnění výsl. nabídky se zdržet všeho, co by ji mohlo zmařit / znesnadnit,
– do 5 dní zpracovat písemné stanovisko k nabídce převzetía to do 2 dní předat navrhovateli a uveřejnit (jako u nabídky).